Veelgestelde vragen
Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel. Daarnaast kun je ons elke werkdag van 08:30 uur tot 18:00 uur bereiken via telefoon en chat.
Wij bieden je diverse betalingsmogelijkheden aan:
Vooruitbetaling: Bij het afsluiten van de bestelling ontvang je een orderbevestiging, met alle gegevens voor de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.
iDeal: Met iDeal kun je direct via het Internetbankieren van je bank betalen. Voordeel hiervan is dat je direct bevestiging krijgt van je betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
Creditcard: Als je kiest voor betaling met een Creditcard, kun je deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.
Op factuur: Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien je een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvang je van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.
Indien je een product wilt retourneren, kun je contact met ons opnemen om de retour bij ons aan te melden. Wij voorzien je dan van de overige instructies om de retourzending zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.
Kijk hiervoor eventueel ook bij: 'Ruilen en retourneren'.
Mogelijk is je account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Je kunt allereerst controleren of je de loginnaam en het wachtwoord goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kun je kiezen voor de link 'Wachtwoord vergeten'. Op deze pagina kun je je e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar je e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan je vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van je account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Wij verzenden je bestelling binnen Nederland naar het adres van jouw keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
Je kunt je vraag altijd aan ons richten via de e-mail: verkoop@focusgreen.nl of door te bellen naar de klantenservice:
+31 (0)76 - 504 16 84. Eén van onze medewerkers staat je direct te woord staan en helpt je graag verder met je vraag.
Bestellingen die voor 17:00 uur worden besteld, worden binnen 5 werkdagen bij je aangeboden. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens reguliere kantoortijden. Mochten jouw openingstijden afwijken van deze kantoortijden (08:30 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met je bestelling. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Onze medewerkers van de klantenservice helpen je graag verder. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken: Telefoonnummer: +31 (0)76 - 766 0039
Telefonische bereikbaarheid op werkdagen van 08:30 - 18:00 uur. Chat bereikbaarheid op werkdagen van 08:30 - 18:00 uur
E-mail: verkoop@focusgreen.nl
Afhankelijk van uw orderbedrag rekent Focus Green een bijdrage in de administratie- en verzendkosten in Nederland en in België:
- € 6,95 (exclusief BTW) verzendkosten bij bestellingen lager dan € 75,- (exclusief BTW)
- Gratis bezorging bij bestellingen vanaf € 75,- (exclusief BTW)