Ruilen en Retourneren
Product geleverd?
Ben je niet tevreden over een door ons geleverd product? Bij Focus Green heb je 14 dagen recht op niet-goed-geld-terug garantie. Uiteraard moeten de producten die je retourneert, onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.
Retour aanmelden
Je kunt een retour telefonisch via de klantenservice aanmelden. Je krijgt hierbij een retourlabel opgestuurd via mail die je op je product (doos van product) plakt. Daarna lever je het artikel in bij een DHL punt om te laten terug sturen naar ons. Geef in het aanmeldproces duidelijk aan wat de reden is van je retour, zodat we je op de best mogelijke manier kunnen helpen. Het telefoonnummer van onze klantenservice is +31(0)76 7660039
Onze medewerkers nemen contact met je op om het retourproces met je door te nemen en te bespreken op welke manier het product geretourneerd kan worden. Producten dienen ongeopend in de originele verpakking te worden geretourneerd. Wij verzoeken je om de producten degelijk te verpakken om beschadiging te voorkomen. De retourprocedure krijg je na je aanvraag per e-mail toegestuurd.
Retourkosten
Afhankelijk van de reden van retournering zijn de retourkosten voor rekening van Focus Green. De producten worden door onze bezorger bij je opgehaald. Per retour melding zal onze klantenservice afstemming met je zoeken over de retourkosten. Dit geldt ook voor retouren die vallen onder onze niet-goed-geld-terug garantie.
Let op: Maatwerkproducten en producten die wij speciaal voor je besteld hebben, kunnen niet geretourneerd worden.
Wat is de garantietermijn?
De garantietermijn is bij Focus Green altijd minimaal 3 maanden. Langere garantietermijnen staan op onze website aangegeven of in de documentatie die je bij je bestelling ontvangt. Garantie op machines en apparaten verloopt (tenzij anders overeengekomen) via het merk van het betreffende product.